22 december

Dan före dan före dopparedagen..jag älskar julen! Det är så mkt som ska hinnas med innan, men jag tycker att det är värt det- julstöket har en charm i sig..! Påhl har lagat vår dator med o de är jag vääldigt glad för, sitter med lite glögg och med julmusik i öronen (min älskling spelar- det är nämligen "spelförbud" 23-25e dec  så han får passa på ikväll mohaha). Allt är föreberett, imorn är det bara den mysiga julgranen, skinkan, sillen, brödet o senapen som ska göras- sen är de jul på Riktigt! Snöovädret verkar hoppa över oss här i Varberg, det är jag glad för men hoppas att det inte blir för jobbigt för alla dem som kommer resa imorgon..

"Det blir alltid så som det ska vara, ibland tar det bara lite längre tid"


GOD JUL ALLA!!


/My/


~KOMMENTERA~


Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

Blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0