30 oktober

Har den där känslan i magen idag, den där molnande deppiga känslan som jag "vet" alltid kommer under hösten o stannar till början av våren. Har dock inte haft den ännu iår så trodde (positiv som jag är) att I ÅR kommer det inte alls, meen har fått veta av en säker källa att det som tur är inte kommer vara lika hemskt denna höst/vinter som tidigare år- DET känns skönt iaf! Men även fast jag har varit med om denna känslan såå många gånger tidigare blir jag alltid lika förvånad när den dyker upp- hipp hopp så där bara från ingenstans..keligt är det o jäkligt tufft att vända så jag blir glad o alert igen. Men har bestämt att det bara är idag som jag får känna såhär, imorgon kommer jag vakna o då är det helt borta igen! Gott att få ställa tillbaka klockan inatt (måste göras annars kommer man försent till jobbet imorn bitti).

Sitter o kollar på massa bilder från 2008..alltid lika kul tycker jag!
Så här såg vi ut:


våren -08


sommaren -08


hösten -08


vintern -08


våren -09


sommaren -09


hösten -09

dåligt med bilder på oss två vintern -09...


våren -10


sommaren -10


hösten -10

Jaa..fortsättning följer!



/My/


Postat av: Frida

Ni är superfina, jag gillar er mycket! <3

2010-11-04 @ 21:31:00
URL: http://emmafridajohanna.blogg.se/
Postat av: My

Naw tack gullis! Vi gillae DIG mycket med !! <3<3

2010-11-06 @ 10:50:43

~KOMMENTERA~


Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

Blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0