29 september

I måndags hade jag ljusparty hemma, stämningen va mysig och det kändes som att alla mina gäster hade det trevligt! Jag köpte flera fina saker, och fick även lite också haha.

Jag gillar att hösten har kommit, luften är frisk och härlig och det blir mörkt så jag kan tända massa fina ljus, samtidigt är detta den årstiden som jag blir deppig av, energin liksom försvinner, jag är trött och känner mig inte som samma My. Meen nu har jag börjat äta D-vitamin och ska gå på meditation/healing den 5:e okt, även en hel healing-behandling den 26:e. Blir det föör tungt ska jag prova ljusbehandling som de har på Kurorten, och kanske fusk-sola lite. Så denna höst/vinter ska jag försöka göra till den bästa hittills! Minst en rolig sak ska hända i veckan, så att jag har något kul att se fram emot inför varje vecka- tror att det kan göra mycket mycket!!

Ledig till helgen som kommer, min kära kära lillasyster kommer att vara hemma från skolan, så ska försöka tillbringa så mycket tid som möjligt tillsammans med henne!!<3

Var på stan och shoppade underkläder till mig, blev en summa på 1 500 kr- såå fint!! Så innan fick Christoffer sig en överraskning, och det kommer fler i 5 dagar till tihi!

Nu ska jag kika på "Ensam mamma söker" med en kopp grönt-te och levande ljus!



/My/



~KOMMENTERA~


Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

Blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0