6 december

Jag har införskaffat en ljusterapilampa- min nya älskling! Tänk att lite ljus kan ge så otroligt mycket- känner mig som jag ska efter att suttit med den i 30 minuter! Och om 30 minuter kan gör att jag är pigg ända till läggdags så är de värt Allt!

Det är mycket förändringar i mitt liv, på alla plan. Och jag gillar det faktiskt! Jag vet vem jag är, och jag vet vilka jag vill tillbringa min tid med! November-mars är inte "min" tid på året, men jag Gör den till det- och då måste jag få göra det på mitt sätt, annars går det inte bra alls. Therese var här på fm och fick prova min lampa, vi fikade lussekatter o pepparkakscupkakes- mys på hög nivå. Jag köpte en ny ängel och en bricka med "lycka" skrivet på- för det är sådan jag känner mig nu- lycklig! Om en stund ska jag promenera till stan och köpa en liten inflyttningspresent till Linnea som flyttat ihop med sin pojkvän, ska dit o kika hur de har det, ska bli spännande!

Samtidigt som jag sitter här o skriver så rensar jag min vän-lista på fb, känner att jag är "vän" med såå många människor som jag ibland träffat en halv minut på en fest för flera år sedan och sedan inte sett människan igen, varför ska man då vara "vänner" på en internetsida?? Så nu tar jag mig tid och dra ner på antalet ordentligt- känns gott.

Imorgon ska jag åka till Göteborg och träffa Emelie och Miriam, fika, tjöta och få testa på att få en osteopat-behandlig vilket jag verkligen ser fram emot, kul o se vad det innebär.

Nästan alla julklappar är köpta, bara någon kvar och det vet jag vad jag ska köpa så känns väldigt skönt att bara släppa det, i år är jag nöjd med allt jag och Christoffer inhandlat- great!

"Vi har alla en skyddsängel som vägleder oss, ser efter oss, ger oss kärlek och tröstar oss med osynliga varma händer" - älska sig själv, så du kan älska andra!

/My/


~KOMMENTERA~


Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

Blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0