11 februari

Längesedan jag skrev något nu..inte haft någon lust alls. Men idag kände jag att det är dags! Jag är så himla glad, brukar vara sällsynt en månad som denna, men trots det grådassiga vädret är jag helt pirrig i hel kroppen- vad hände där liksom?! Men jag klagar Absolut inte! Att få åka bort en vecka och bara få ta dagarna som de kommer och lapa sol varenda dag gjorde mer än jag kunde tro, plus att jag faktiskt lagt mig i "fusk-solen" nu efteråt med, det gör gott ända in i själen. Städat hos farmor nu på morgonen, min mysiga! Hämtat ut ett paket från H&M som jag beställt, två stycken finfina klänningar som satt som en smäck, bra musik dånar ur högtalarna och så unnade jag mig en snus nu med (!), hihi My mår prima! Ikväll ska det jobbas tillsammans med Gunilla, alltid lika trevligt så jag ser fram emot denna helg även fast det är jobb imorgon kväll o söndag dag också .Fått lite större tjänst med (80,6%) så jag är väldigt nöjd med det med. Är oerhört kär i min pojke, att den känslan inte försvinner trots att vi snart haft 3 år tillsammans, så lyckligt lottad jag är!

Köpte massor med nya strumpor igår, så nu ska jag slänga alla de andra o rensa i lådor- fick inspiration från Frida som gjorde en rensning häromdagen.

Ska meddela också att jag (äntligen) vet vem jag är, har hittat mig själv. Jag är My.
Nehe nu ska jag sjunga vidare, livet är toppenkalas!!




/My/



~KOMMENTERA~


Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

Blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0