14 februari

Alla Hjärtans Dag, en dag då jag tycker att man ska visa sin kärlek lite extra för dem man har runtomkring sig. Iofs så ska man väl alltid visa att man tycker om sina nära o kära, men samtidigt lite extra roligt att ha en speciell dag för det. Frida har varit hos mig idag, fikat och ätit lunch, pratat o haft det allmänt mysigt. Jag och min fantastiska sambo ska äta lite extra gott ikväll, jag har bakat en cheesecake som ska serveras med citronsås och färsk passionsfrukt, sedan ska vi ha broccolisallad Cecilia och revbensspjäll med ingefära som huvudrätt- spännand att laga något som man aldrig gjort innan. Förberett allt så det är bara köttet som ska tillredas senare.

Önskar alla där ute en underbar dag, hoppas alla får en hälsning eller kram extra en dag som denna!

/My/









 



~KOMMENTERA~


Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

Blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0