15 februari

Kom precis hem från Håstenskolan, haft två föreläsningar tillsammans med min chef Astri då vi berättatde om "vad vi gör på jobbet hela dagarna", urgulliga 15-åringar som lyssnade och ställde bra frågor- är jättenöjd! Va väldigt nervös innan men det va inte alls jobbigt då vi väl började, säger bara wiiewiee! Nu ska jag strax få i mig lite lunch sedan är det jobb som gäller ikväll. Vädret är fint, lyssnar på bra musik och är glad- BRA tisdag!

Maten igår va uunderbart god, köttet var så mört att det utan svårigheter släppte från benen- mumma! Levande ljus, fint dukat, good mat, kärleksfulla ord och min älskling- alla hjärtans dag va kanon!

Fick ett sms av mami nu: "Du är en fantastisk människa, Kram", kan jag ha sötare föräldrar? Svar nej. Blev ännu gladare, hej o hå livet är brää!


/My/


~KOMMENTERA~


Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

Blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0