28 februari

Sitter o jämför priser på försäkringar, som det varierar får jag säga! En bilförsäkring kan skilja med 4000 kr/år- det är inte klokt, verkligen värt att sätta sig ner o titta på det. Rekommenderar jag starkt!

Varit sjuk i nästan en vecka nu, såå tråkigt. Men nu känner jag verkligen att det är på rätt håll- kan andas genom båda näsborrarna nu haha! Imorgon är jag ledig med, ska städa hos lilla farmor o ha ett möte på banken- hoppas på lite spännande förändringar!

Min hjärna har gått på högvarv det senaste, svårt att sova, men skrivit ner en hel del så hoppas att jag avlastat tillräckligt för o kunna sova hela nätterna igen.

Till helgen kommer Ida hem från Sthlm, lite ledig från sina studier så då ska vi träffas- ser jag fram emot!

Nehe..nu ska jag plocka ihop alla mina papper o göra mig iordning för natten- sömntåget går nog snart!


/My/


~KOMMENTERA~


Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

Blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0