7 nov

Idag har varit en "tänk"-dag. Avskyr att va ledig måndagar, ska Alltid se till att jobba dem..vaknade o hade ont i halsen, skulle egentligen på spinning med pappa halv nio men de fick jag hoppa över o det gjorde att hela min dag hamnade ur kurs..låg i sängen till nio o satte mig sedan framför morgon tv. Tänkt o tänkt o analyserat saker o ting, börjat måla två tavlor- får se om de kan bli ngt. Efter ett samtal med min kära mor o en varm dusch började jag bli mer människa igen och kände orken komma tillbaka, målat mer och tvättat ett ton ikväll, lagat mat o tittat på Uppdrag Granskning- blev en bra dag trots en dålig start vilket känns skönt! Ska ner nu o hämta det sista i torkrummet, sedan nana. Imorgon jobb till halv fyra och på kvällen är det Gudinnekväll- blir gott värre och hoppas resten av veckan blir mer positiv. Färganalysen på onsdag ser jag fram emot, väntat sedan april så känns som att det är på tiden..

Inget jättepositivt inlägg idag, men alla dagar är inte en dans på rosor..så är de bara.


/My/


~KOMMENTERA~


Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

Blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0