28 september

Sicken skitdag jag haft på jobbet idag, första gången det hänt sedan jag började..blä yss o FY! Men gick kl ett istället för halv fyra, direkt till gymmet och pumpade på ordentligt och sedan en go dusch när jag kom hem med musik vrålandes ur högtalarna- så nu är de fint igen hihi! Vice Squad är mkt mkt bra!

Snart kommer mitt hjärta hem, och sedan Linnea halv fem- då blir det klippdags! Sedan ska jag göra "Mammas friskgratäng" för första gången, ska bli spännande o se om den blir lika god som hennes alltid blir. Baka lite bröd ska jag nog med ta o göra, kanske nu? Efter jag druckit upp mitt kaffe kanske..får se.

Annars rullar allt på som vanligt tycker jag, livet är rätt fint ändå! Höstdagarna som varit/ är nu är helt fantastiska!

/My/

Postat av: Linnea

Lät inte som någon rolig dag! Men du är grym Mysan! Så jäkla duktig! Idag är en ny dag! Puss på dig :)

2011-09-29 @ 11:09:23
URL: http://linneaemanuelsson.blogg.se/

~KOMMENTERA~


Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej)

Blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0